Callcenters kiezen voor backoffice ondersteuning

//Callcenters kiezen voor backoffice ondersteuning
Callcenters kiezen voor backoffice ondersteuning 2019-07-10T11:45:16+00:00

Kies voor backoffice ondersteuning van uw callcenter

Een callcenter is een prachtig voorbeeld van een gestroomlijnde organisatie: het vloeroppervlak wordt optimaal benut, de ene call volgt de andere op, tickets worden snel gelogd en er heerst een sfeer van optimisme en armen-uit-de-mouwen.

In het belang van efficiëntie is het logisch dat callcenters zoveel mogelijk randzaken uitbesteden. Zo ook de salarisadministratie. Of u nu al wel of nog niet een bedrijf voor uw backoffice ondersteuning inhuurt, J&M Personeelsdiensten is de meest interessante partner vanwege een excellente combinatie tussen prijs en kwaliteit. Zo nemen wij de volgende verantwoordelijkheden en zorgen van u over, zodat u zich volledig op uw kernactiviteiten kunt focussen:

  • Jaaropgaven
  • Ontslagprocedures
  • Salarisadministratie
  • CAO- en wetswijzigingen
  • Loondoorbetaling bij ziekte
  • Opstellen van arbeidscontracten
  • Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen

Uw online backoffice ondersteuning

Als een bedrijf dat gespecialiseerd is in backoffice ondersteuning werken wij graag met callcenters. Dat heeft o.a. te maken met de overeenkomsten die wij in onze organisaties zien. Waar andere bedrijven log zijn en ouderwets te werk gaan, hebben wij het bedrijfsmodel van de callcenters gebruikt om onze efficiëntie te maximaliseren. Dat betekent dat wij een eigen softwarepakket gebruiken om onze klanten zoveel mogelijk op afstand te kunnen bedienen. Hierin geven uw werknemers hun uren door en zien zij eerdere loonstrookjes in. Ook wij telefoneren veel; wanneer u met ons in zee gaat, kunnen uw medewerkers met vragen telefonisch (of per e-mail) bij ons terecht. Dat scheelt u heel veel tijd en zorgen.

Gegarandeerd de laagste prijs

Veel bedrijven hanteren veel te hoge prijzen voor backoffice ondersteuning. Daarom durven wij gerust een gewaagde belofte te doen: wij betalen het verschil wanneer u een goedkoper bedrijf dan J&M vindt. Inderdaad: zó zeker zijn wij van onze lage tarieven. Wij factureren onze klanten wekelijks een bedrag dat gebaseerd is op het totale brutoloon in het betreffende bedrijf, vermenigvuldigd met de laagste omrekenfactor van Nederland. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via 085-4019125. Bel ons vandaag nog, zodat wij direct aan de slag kunnen met de backoffice ondersteuning van uw callcenter!