Werkgever in de horeca? Zo kan payroll u helpen!

//Werkgever in de horeca? Zo kan payroll u helpen!

De horeca en payrolling

Bent u een werkgever in de horeca? Heeft u te maken met veel administratieve rompslomp? En wilt u de salarisadministratie liever uit handen geven? Dan is payrolling voor u een uitkomst. Wanneer u een goede hotel- of restaurant eigenaar bent, hoeft dat niet direct te betekenen dat u ook een goede boekhouder bent. Veel horeca eigenaren focussen zich liever op hun passie. Zij willen een fijne ervaring bieden aan hun klanten in hun eigen hotel of restaurant. Zij houden zich liever niet bezig met de steeds veranderende regelgevingen en de salarisadministratie. Een payrollbureau als J&M Personeelsdiensten kan gelukkig hulp bieden. Hoe? Wij informeren u graag verder in dit blog!

Hoe werkt payroll?

Hoe werkt een payrollbedrijf precies? Wanneer u kiest voor de diensten van een payrollbedrijf, neemt dit bedrijf uw medewerkers op papier in dienst. Het payrollbedrijf wordt zo dus de juridisch werkgever. Dit betekent dat alle arbeidsrechtelijke risico’s en administratieve handelingen voor de payroller zijn. U heeft niet langer om te kijken naar de verlof- en verzuimregistratie, de loondoorbetalingen, verzekeringen bij arbeidsongeschiktheid, salarisadministratie en ontslagprocedures. U bent wel nog steeds verantwoordelijk voor het werven en selecteren van uw werknemers. Tevens maakt u de planning en zorgt u voor de aansturing van werknemer op de werkvloer.

Waarom is payrolling aantrekkelijk voor de horeca?

Waarom is payrolling juist voor de horeca zo aantrekkelijk? De horeca heeft te maken met heel veel medewerkers met sterk variërende werktijden en dienstverbanden. Voor een werkgever in de horeca brengt dat veel administratieve lasten met zich mee. Een payrollbedrijf kan deze administratieve lasten van u overnemen. U kunt bijvoorbeeld werken met een urenregistratiesysteem, waarin alle werktijden worden genoteerd. Op deze manier kan het payrollbedrijf alle werknemers op tijd uitbetalen.

Uw salarisadministratie tip top in orde

De horeca heeft voortdurend te maken met veranderingen in de regelgevingen. Voor een horecaondernemer die zich liever bezighoudt met zijn zaak, kan dit behoorlijk lastig zijn om bij te benen. Gelukkig kunt u er bij een payrollbedrijf als J&M personeelsdiensten op rekenen, dat zij helemaal op de hoogte zijn van de laatste veranderingen. Zij houden de kosten voor u duidelijk en zorgen ervoor dat alles tip top in orde is. Zo heeft u als horeca eigenaar weer flink wat zorgen minder!

Zo neemt u contact met ons op!

Heeft u als horeca werkgever interesse gekregen in de diensten van een payrollbureau? Wilt u zich niet meer bezighouden met de administratieve rompslomp? Dan zit u bij J&M Personeelsdiensten helemaal goed! Wij informeren u graag verder over de mogelijkheden. Neem snel contact met ons op door te bellen naar 085-4019125. Natuurlijk kunt u ons ook mailen via info@jmpersoneelsdiensten.nl of u laat een bericht achter in ons online contactformulier. Ons payrollbedrijf hoopt dan een fijne samenwerking met u aan te gaan!

2018-05-22T13:23:14+00:00 By |Nieuws|